Helou! zdraví a krása s LR Health & Beauty

Bohumila Vrbovská Ďurišová: Zeitgard PRO je fantastický ucelený komplex pro ošetření celého těla

Helou! Bohumila Ďurišová - Zeitgard PRO

Helou! Bohumila Ďurišová - Zeitgard PRO

Helou! Bohumila Ďurišová - Zeitgard PRO

Bohunko vrátím s do starých časů, můj odhad by mohl být – 20 let? Kdy jsi se opravdu aktivně a profesionálně začala věnovat dekorativní kosmetice?

Petře, tak to jsi se téměř trefil, někdy kolem roku 2002 jsem se skutečně začala zajímat o vizážistiku jako takovou – tehdy to byl obor ještě velmi zajímavý a trochu nedostupný pro běžný lid. 🙂 Víš, já mám vystudovanou elektrotechniku, a po škole jsem nastoupila nejprve ve strojařské firmě a následně v Bratislavě do IT sektoru. Prodávala jsem tehdy notebooky přes telefon. Po celém dni, kdy jsem řešila parametry, káble, rozměry displeje a titanové kryty notebooků, tak jsem měla potřebu to vyrovnávat něčím hezkým, ženským. Tehdy jsem narazila na růžovou firmu věnující se dekorativní kosmetice. Jeden čtvrtek jsem si sedla s mojí paní sponzorkou. Když mi představovala firmu, řekla mi, že když hned podepíšu registraci, hned v sobotu je celodenní vizážistické školení s profesionálkou, kde již mohu být. A tak se i stalo. Byl to fičák, otevřel se mi nový svět, dodnes z toho školení s Dájou těžím a to je již 18 let! Tehdy to všechno odstartovalo. 

Nejen já, ale i tvoje okolí a tví klienti tě vnímají jako profesionála v dané oblasti. Prostě jsi beauty expert, který ví, kde je sever, jak se říká. Jaké to bylo před lety, když jsi poprvé uviděla Zeitgard? Rozbíjelo ti to nějak tvou obecnou představu o konceptu dekorativní kosmetiky?

Já už sedm let v sobě nesu tu emoci, když přišel první Zeitgard na trh. Jsem Vodnář, miluju novinky a technologické vychytávky. Hned dva dny po uvedení na český a slovenský trh už jsem ho měla doma. Úplně mi zapadal do konceptu péče o pleť – ke kvalitní přípravě plátna, jak se říká. Zmiňovala jsem to i v našem Helou! vzdělávacím pořadu Shine! nebo i ve článcích v online magazínu Helou!. Samotné líčení je pro mne jen sladká tečka. Nejprve je důležité mít v pořádku pleť. Mohu o tom mnoho hovořit z vlastní zkušenosti. Po dvacítce jsem trpěla díky nekvalitní kosmetice a dalším nepříznivým faktorům ( což jsem tehdy neznala) periokulární dermatitídou. To je ošklivý ekzém kolem očí. Kromě nevhodné kosmetiky za jejím vznikem stály problémy s autoimunitou, náběh na atopický ekzém a podobně. Léčba byla zdlouhavá, náročná… no, ale v zkratce – od té doby, co piju aloe vera gel a používám kvalitní péči o pleť, přes 8 let mám pokoj. A teď teda ještě ten Zeitgard – bylo to wow! A je dodnes. Takového čištění pleti například manuálně doma nikdy nedosáhnete. 

Nechci předjímat, ale předpokládám, že jako každá jiná holčička jsi si už jako malá půjčovala kosmetiku od maminky. Pletu se? V kolika letech jsi se začala o tyto věci zajímat pro svou potřebu?

No, musím přiznat, že jako malinká jsem měla zakázané půjčovat si kosmetiku od maminky a ničit jí malovátka. O to víc si vzpomínám na dobu, kdy jsem měla asi čtyři roky. Na návštěvě u kamarádky jsme šmejdili po domě a v ložnici její maminka měla velký toaletní stolek s odklápěcím víkem. A tam ti bylo pokladů! Stále si vzpomínám na tu vůni líčidel a tužky na oči. Už tehdy to bylo pro mě jako objevit poklad na stříbrném jezeře. No, ale tak kolem šesti let si vzpomínám na první krémy, které jsem ráda mamce brala a mazala se jimi jako velká. Bylo to zelené a fialové Fyto extra. Tehdy jsem to považovala za něco super luxusního pro velké. 🙂 

Dokážeš popsat jaký je rozdíl v kvalitě kosmetiky dnes a před lety? Je tam nějaký vývoj? Posun v kvalitě? víš jako muž si to nedokážu prakticky představit, protože tyto produkty nepoužívám pro sebe a tak nemám možnost srovnat.

No, kvalita kosmetiky je obrovská téma, to bychom si tu mohli o tom povídat velmi velmi dlouho. Kosmetický průmysl je obrovský a neustále se dynamicky vyvíjí. Stejně tak, jak se mění zákazníci, jejich preference a jejich informovanost a tím i nátlak na výrobce, tak se mění i nabídka na trhu. Úplně ve zkratce je možno říci, že v minulosti se jelo spíše na “účel světí prostředky”. Pěstící kosmetika byla svým způsobem kdysi pořádný mix chemie. Dnes šel kosmetický výzkum hodně dopředu, jsou nové trendy. Moderní klient chce vysoce funkční přírodní produkt, který je šetrný k tělu, ale zároveň je ultra účinný, neboť díky moderním technologiím a výzkumu dokáží dnes vědci spojit právě tradiční metody s moderními postupy a vznikají tak dnes produkty mnohem účinnější, efektivnější a zároveň šetrnější k lidskému tělu i k přírodě. Klienti zároveň tlačí kosmetický průmysl k hledání cílených řešení konkrétních problémů. Dnes už klient nechce jeden produkt “na všechno”. Když to přeženu, tak naše mamky řešily vše v pohodě modrou indulonou. Dnes chce zákazník vyřešit mikrovrásky, suchou pleť, žilky… a moudrý výrobce hledá a nachází, jak mu to důmyslně splnit. 

Tak, jak se vyvíjí v posledních letech společnost a její ekonomika, jak vnímáš hlavní město Slovenska v této oblasti, tady v rovině Fashion a beauty? Projevil se nějak zásadně ekonomický propad na bratislavské scéně? Myslím tím, jestli se lidé třeba začali viditelně hůře oblékat, přestali vonět, ženy se přestaly líčit…

Já osobně vnímám, že lidé začali hodně investovat do zdraví. Možná i proto, že přes lockdowny se lidé přesunuli sportovat ven a „zdarma“. Osobně jsem přestala  fashion sledovat, přijde mi to nějak malicherné v této době. Líčit jsme se přestali, když byly povinné roušky všude. Ale už jsme se tu k tomu rády vrátily, všímám si upravené ženy každý den. Zároveň si však myslím, že dobře vypadat je důležité. Víš, kdysi se tu říkalo, že Slovák se radši pěkně obleče, než nají. A to bude asi pořád pravda. A ještě taková perlička – v Bratislavě nyní žije spousta Ukrajinek a ty teda mnohé nasazují laťku upravenosti a estetiky hodně vysoko. Tohle bychom se, milé ženy,  od nich mohly naučit.

Takže si to shrňme –  Slovenky jsou nádherné a i kdyby na chleba nebylo, tak si musí udržet svůj společenský status právě tím, že budou dobře oblečené, a budou prostě vypadat. Souhlasí to?

Přesně tak, jak jsem zmínila výše. Máš úplnou pravdu. A navíc, odborníci sledují, že v době krize opět přichází takzvaný rtěnkový efekt. Víš co to je? Tento pojem vznikl za druhé světové války, tedy v hluboké krizi, kdy nebylo nic. Bohužel ani muži. Zůstalo na světě mnoho opuštěných žen. Ženy se přirozeně a intuitivně chtěly krášlit a přitáhnout si pozornost kvalitního muže, který se o ně postará. Doslova, ta která byla hezčí, ta měla výhodu. A dle odborníků, něco takového se děje i nyní, kdy náš svět zmítá krize a válka je pro nás Slováky doslova za dveřmi.  Možná nekupují ženy přímo rtěnky, ale vidím zvýšený zájem o parfémy, řasenky a podobně. 

Mimochodem, společně s manželkou, Markétou Kopčilovou, jsi natočila několik dílů vzdělávacího pořadu Shine! Pro platformu Helou! Jak vzpomínáš na tento čas, kdy jsi se musela postavit před profesionální kameru do studia?

To byla krásná a tvořivá doba! Byl to takový můj vrchol před příchodem lockdownů a útlumu. No a potom přišlo miminko a vše se na čas zpomalilo, priority byly logicky jinde. Pamatuji si stále na natáčení, to byl rychlokurz hovoření na kameru, správného vyjadřování… a také uvědomění si, kolik toho vlastně o té kosmetice vím. 

Cítíš, že celá ta anabáze k něčemu byla? Jak konkrétně ti třeba tento pořad pomohl profesně?

Určitě byla a ještě bude. Hodně mi to pomohlo profesně vyrůst, uvědomit si, že nejsem jen průměrný kosmetický nadšenec, a že miluji provázet lidským způsobem ženy správnou péčí o pleť, potažmo o své zdraví celkově. Protože za většinou neduhů kůže jsou neduhy vnitřní. Špatný střevní mikrobiom, alergie, intolerance, hormonální nerovnováha… takže to celé není o tom jak správně nanést pudr nebo jakým pohybem čistit pleť. Jde to mnohem hlouběji. 

U německé společnosti LR jsi mnoho let, takže znáš obří škálu kosmetických produktů v top kvalitě. Některé novinky přichází na trh, některé produkty byť velmi oblíbené, bohužel mizí. Které 3 produkty patří mezi tak oblíbené, že by tě šlak trefil, kdyby je LR přestala vyrábět? 

No přiznám se, že už mě šlak trefil, když firma přehodnotila obchodní plán a uvedení nové dekorativní kosmetiky na trh bylo posunuto na později. Najednou jsem zůstala doslova bez nástrojů, velmi kvalitních nástrojů! Samozřejmě dekorativní kosmetika se ještě prodává, ale spíše doprodává. Věřím, že v budoucnosti již čeká celá úplně nová série. Cítím však, že to tak mělo být, protože i já jsem se kvantově posunula a řešit barvy stínů a rtěnek už mne tak nenaplňovalo. Sama se od roku 2018 hodně zajímám o neinvazívní metody antiage, o „lifehacky“ jak zůstat mladá uvnitř i vně. A sem patří jednoznačně také koncept Zeitgard. A z ostatních produktů – určitě bych byla zklamaná, kdyby nebyl Aloe Vera Sprej první pomoci, colostrum a aloe vera drinking gely. 

Vidíš, padlo slovo Zeitgard. Kdybys měla opravdu malinkatou chvíli na sousedku na ulici nebo třeba na známou, kterou potkáš na poště. Jak by jsi popsala tuto novinku, proč se má s tebou potkat na kafe abys jí to mohla důkladně vysvětlit a ukázat?

No to by bylo hodně intuitivní – něco třeba jako: “Jé, ahoj Petro, ráda tě vidím, vypadáš skvěle, prosím tě, co se sebou děláš? … No, tak ty si taky přesvědčená, že ženské jako my potřebují dneska vypadat dobře? Já ti teď mám v rukách něco absolutně úžasného, je to úplná novinka na trhu, někteří na ni dokonce musí ještě čekat! –  to ti musím ukázat, to by mě mrzelo, kdybych ti o tom neřekla! Hele, pojďme spolu na půlhodinku na kafe, já ti to přinesu ukázat, to budeš čučet – můžu tehdy a tehdy..” No a je to. 🙂 

Zeitgard je malý kouzelník do každé koupelny, to sedí. Jak jsem se od tebe dozvěděl, první generaci Zeitgard od LR jsi měla 7 let, což považuji za zázrak! To ti ležel v šuplíku bez používání nebo je prostě tak kvalitně udělaný?

Určitě neležel, opravdu to se mnou vydržel. Dokonce je voděodolný. Měnila jsem na něm pouze hlavice, abych zachovala antibakteriální efekt. Až teď –  asi 2 měsíce před uvedením nového –  mi spadl na dlaždice a praskla mi rukojeť. Tak nový Zeitgard Pro přišel úplně včas. 

Takže, nová generace se jmenuje Zeitgard Pro. Já sám jsem si jej mohl vyzkoušet doslova na vlastní kůži pro čištění, takže vím, proč bych jej měl používat, jak by mi to pomohlo, a taky vím, že spousta chlapů si jej půjčuje od manželky. Znáš ty osobně nějaké muže, které jsi edukovala na používání Zeitgard a opravdu ho mají, nebo je to teprve výzva!

Když byl první Zeitgard na trhu, pamatuji si, že jsem ho testovala na prvním manželovi. Efekt na pánské pleti byl úžasný. A ještě jsem to testovala na taťkovi, pomáhalo to na hrubou kůži na loktech  Ale mezi muže jsem ho nikdy nenosila, byla to spíš dámská záležitost. To se ale teď změní. I aktuální design je více unisex podle mě.

A teď upřímně. Vyplatí se si pořídit Zeitgard Pro domů nebo je levnější chodit pravidelně na ty samé kosmetické zákroky na specializovanou kliniku? Počítala jsi nějakým způsobem ekonomiku a efektivitu kartáčku?

Tak záleží, čemu říkáš pravidelně. Když je to jednou za půl roku, když si vzpomenu, že bych chtěla se sebou něco udělat, to se nevyplatí. Ale člověk, pro kterého je krásná a zdravá pleť či pružné tělo důležité, určitě ocení mít doma koncept Zeitgard Pro. Nejenže šetří čas, ale efektivně nahrazuje některá salónní ošetření za zlomek ceny služby. Něco už jsem počítala a připravuji o tom komplexní materiál. Prozradím ale například – jedno ošetření pleti kavitačním peelingem stojí v běžných bratislavských kosmetických salónech cca okolo 20 – 35 EUR. V návodu Zeitgard se doporučuje toto ošetření například 2x – 3x týdně. To máš nejméně 8x za měsíc. Při té levnější ceně to je už 160 EUR. A to je jen peeling! Teď kde máš čištění pleti, kde je zapracování a aplikace vysoce funkčních kosmetických přípravků, různé procedury proti celulitidě a pod. Dovolím si tvrdit že například takové moderátorky, umělkyně, modelky, herečky… každý kdo se doslova živí svým vzhledem a tělem (víš jak to myslím) dokáží ocenit, že Zeitgard se jim vyplatí – a splatí – již za první měsíc používání. A co já na něm miluji? To že je neinvazivní. Já jsem člověk, který odmítá botoxy, různé plastiky (pokud nejsou nutné) a podobně. Mám ráda přirozenost, kterou toužím zachovat co nejlépe a nejdéle v co nejlepším stavu. A ráda s tím pomáhám ostatním. 

Takže pokud to chápu správně, Zeitgard Pro považuješ za vlastně bezpečný nástroj pro ženy, které chtějí vypadat krásně a chtějí se o sebe starat z pohodlí domova. Takže kdyby zavřeli třeba všechny kliniky pro ošetřování platí, tak tvoje klientky jsou prostě v pohodě, je to tak?

Úplně přesně jak říkáš. Kdyby zase přišel lockdown, tak si mohou ženy (i muži) dopřát komplexní kvalitní ošetření těla doma. Například ta hlavice proti celulitidě to je naprostá bomba pro mě. Hrozně mě baví. Já třeba až takovou pomerančovou kůži nemám, ale po porodu dětí mi zůstal na břiše “převis”. Tam tuto hlavici testuji a vidím efekt téměř okamžitě. Teď jsem si dala cíl měsíc denně tuto hlavici používat a porovnám rozdíl. 

A ještě jedna myšlenka.  Kdyby někoho napadlo – slovy klasika: “a kosmetičky nebudou mít co žrát” – nene, naopak, je to úžasný nástroj právě pro profesionálky, jak se “dostat” i ke klientce do domácnosti a zajistit jí top kvalitní péči o sebe celý měsíc! Já, kdybych byla kosmetička a měla salón, tak si naučím všechny své klientky na domácí denní ošetření Zeitgardem, a například dvakrát měsíčně to doklepnu já u mě v salonu. Zhodnotím stav, poradím, doladíme, co je potřeba. Udělám klientce servis. Doporučím krémy a podobně. Samozřejmě, za  zprostředkování konceptu i z krémů mám provizi. Když máš 100 klientek, 100 prodaných Zeitgardů – klidně ať je lockdown třeba dva roky. Peníze běží dál. No, představ si to, nebylo by to úžasné? Vem si, že třeba klientka si dovolí kosmetické ošetření 1  – 2x za měsíc. A co mezitím dělá doma? V mnoha případech spoustu věcí dělá špatně. Takže každou návštěvou kosmetičky jako by začínala znovu a znovu. Představ si to, jaké by to bylo, kdyby se ženy ošetřovaly doma kontinuálně 30 dní v týdnu. Vždyť to ani není časově náročné. 2 minuty ráno a večer. Ha. Takto vidím budoucnost. Zeitgard do každé rodiny. 🙂 

Zeitgard Pro, tedy druhá generace, má opravdu mnoho vylepšení. Například používá takzvané lékařské frekvence, je potřeba mít pro jeho používání nějaké odborné zaškolení, nebo atestace?

Zeitgard Pro je fantastický ucelený komplex pro ošetření celého těla. Má 4 vyměnitelné hlavice. Speciální čistící kartáček s nanostříbrem pro dokonale čistou pleť, kavitační peeling, kterým se zbavíme odumřelých kožních buněk, hlavici na vyhlazení tváře, která pomáhá dostat do čisté pleti aktivní složky ze séra či krému. Poslední hlavice slouží k boji proti celulitídě, rozpouští tukové buňky a pomáhá správnému odtoku lymfy. Díky smart technologii rozpozná typ péče a zajistí tak vyšší účinnost ošetřujících produktů. Je to skutečně revoluční novinka na trhu, která čeká na schválení patentu. 

Přestože používá kombinaci inovativních technologií v kosmetice, jako je oscilace, ultrazvuk a vibrace, je určen pro domácí ošetření a tedy je bezpečný pro použití laiky v domácnosti. Zeitgard pro smí používat osoby od 16 let. Pro děti a mladistvé není zařízení vhodné. Ale zvládly by ho používat i malé děti, je to naprosto intuitivní. 

Odborné zaškolení pro používání nutné není, návod k použití je dokonale zpracovaný, že jej pochopí každý. Nicméně LR partnerům bych doporučila dokonale se obeznámit s návodem k použití, poznat produkt, než jej budou nabízet dále. Některé hlavice mají kontraindikace, například kavitační peeling se nesmí používat v těhotenství nebo v případě stálých rovnátek,  a bez dokonalé znalosti produktu a vysvětlení co a jak, je možné klientovi uškodit. My ženy jsme často intuitivní a nakupujeme hurá systémem, když něco vidíme u kamarádky, ale správný poradce ví, co má v ruce, a každé klientce individuálně vysvětlí, co a proč je pro ni vhodné. 

Exit mobile version