Jak se stát svojí vlastní výkladní skříní?

Helou! Dnes se zamýšlím celkově nad tématem, jak co nejlépe podpořit prodej a jak si udělat tu nejlepší reklamu na naše zboží u ostatních.

Jak už víte, u značky LR Health & Beauty pracujeme s doporučeními. Není nic přirozenějšího a snažšího, než doporučit kamarádce nebo známé, co mám, co jsem vyzkoušela, s čím mám skvělou zkušenost. Doporučení je nejstarší druh obchodování vůbec – jen si uvědomte, kolikrát denně někomu něco doporučíte? Kde mají chutné menu, kde mají ten super raw koláč, kam jít na kafe, na co do kina. A co když se vás kamarádka zeptá, čím tak krásně voníte? Nebo co to máte za řasenku, že máte neskutečné řasy? Co odpovíte? Pokud odpovíte, že zboží je z drogerie, právě jste přišla o obchod. (a udělala ho někomu jinému.)

Již v naší velké IT korporaci, kde jsem pracovala, nás učili hrdosti a vztahu ke značce. Jakmile to jednou prodávám, musí to ze mě křičet ze všech stran. Do počítačů jsme se halit nemohli, ale museli jsme jej samozřejmě používat a také jsme museli všude nosit firemní logo. Tehdy nám manažer řekl, že by nám nejraději logo firmy nechal vyšít i na ponožky.

Toto máme u LR mnohem jednodušší a moc se mi to líbí – my se můžeme a chceme halit do LR úplně celí zvenčí i zevnitř. Začne to již ráno v koupelně ve sprše, pokračuje to výživovými doplňky při snídani, nezbytná je péče o pleť, parfém, líčení… Potom nám jen stačí vyjít se širokým úsměvem na ulici a reagovat na otázky: “Zhublas, jak jsi to udělala? Čím tak voníš? Máš nějakou krásnou pleť, jak to děláš? Krásnou rtěnku máš, odkud?”  A vy jen odpovídáte a sbíráte objednávky. Není nic jednoduššího, než být sama sebou a zároveň svojí vlastní chodící reklamou na svůj byznys. Jsme samostatní podnikatelé, mysleme na to. V první řadě bychom měli v praxi prezentovat svůj vlastní sortiment a neustále si rozšiřovat osobní zkušenost s našimi výrobky. Potom půjde náš obchod s lehkostí a sám.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.