BusinessKrásaPříležitosti

Má prodej kosmetiky přes internet význam?

Helou! Dnes mám pro vás trošku jiný pohled na (nejen) dekorativní kosmetiku, život a podnikání s kosmetikou a výživovými doplňky. Jak jsem už dříve zmínila v rozhovoru o pořadu Shine!, miluji technologie, sociální sítě a jejich možnosti. Mám ráda sílu Instagramu i Facebooku. Od té doby, co se společnost LR Health and Beauty otevřela komunikaci svých nezávislých obchodních partnerů touto formou, sama ji podporuje kvalitním marketingem a vizuály, je pro mě prodej a komunikace přes tyto online kanály radostí a silnou podporou mého podnikání.

Dle průzkumu Facebook používá 2,5 miliónu Slováků, na Instagramu je jich 970 000. V České republice je to ještě mnohem více. Na Facebooku můžete objevit až 5,2 miliónů potencionálních klientů, kolem 2 miliónů z nich používá Instagram. To už jsou krásná čísla, co říkáte? Přestože základem prodeje zboží LR je kvalitní osobní poradenství a servis, sociální sítě vám významně mohou pomoci dostat se do povědomí vaší potencionální klientely, ukážete tak světu, co děláte, co umíte, co vás baví. Pro stávající klienty je to místo, kam si stále budou chodit pro novinky, inspiraci a velmi jednoduše vás zde nakontaktují, objednají si zboží, co jim zrovna chybí. Je ještě něco, co vám brání sociální sítě využívat?

Tři důležité tipy pro vaše online aktivity:

  1. Jako registrovaný LR partner se obeznamte s interními pravidly používání a komunikace na sociálních sítích.
  2. Udržujte své profily aktivní, snažte se o kvalitní fotografie, nestahujte a neberte obrázky z internetu, tvořte vlastní obsah, sdílejte vlastní zkušenosti. Opsaný katalog nikoho nezajímá. Přidávejte příspěvky pravidelně. Ideální je několikrát týdně, nebo 1x denně. 1 post za měsíc je úplně zbytečná činnost.
  3. Komunikujte se svými fanoušky či sledovateli, odepisujte na otázky, buďte k dispozici. Vystupujte profesionálně, mile, chraňte si svůj know-how. Novému zájemci navrhněte osobní schůzku, kde mu vše vysvětlíte. Je to důležité, aby získal ucelený přehled o firmě, její politice a nabídce.

Co říkáte, jdete do toho? Nebo již svůj účet na sociálních sítích máte? Pochlubte se!

Můžete také rád

Komentáře jsou uzavřeny.

Více v Business