Odnauč se říkat ne, to jediné ti nesluší…

Odnauč se říkat ne, to jediné ti nesluší…

Dnes začínáme netradičně. Přišlo mi, že dle Mistra to musí pochopit přece každý – nebo se pletu? Uvidíme, ukáže to čas a vaše praxe. Dnešní téma je nikdy nekončící téma strachu z odmítnutí vaší nabídky, kterou uděláte klientovi. Ovšem pozor – toto vše začíná jak jinak, než u vás a ve vás! Vy sami sobě kladete překážku, vy sami sobě tvoříte ono mystické NE! Pojďme se podívat na refrén Karla Gotta, mnoho vás naučí.

Odnauč se říkat ne
to jediné ti nesluší
Odnauč se říkat ne
mě vůbec bát se
nemusíš

Abys byla nejlepší
stačí to jedno jediné
jinak budu muset
ohlédnout se po jiné

Buďte připraveni na úspěech

Odnauč se říkat ne, to jediné ti nesluší… Tak tad je to jasné, je zcela jedno, zda jste malí, velcí, mladí, staří. Důležité je v základu pozitivně myslet, takže připravte se na úspěch, protože až se s ním potkáte, nebude čas přemýšlet “kdo je kdo” (bystřejší čtenář si teď vzpomněl zajisté na to, že muž s koženou brašnou neprojel… )

Strach je vždy z neznámého, ne známého

Odnauč se říkat ne, mě vůbec bát se nemusíš… Máte v ruce geniální produkt z produkce LR Health & Beauty. Znáte jeho skladování, jeho původ, jeho obal, jeho příběh – až po složení. Tyto informace nejsou tajne – takže otázka zní – znáte skutečně dobře produkt, který jdete nabídnout? Pokud ne, pak chápu, že máte strach z odmítnutí, protože vy sami nevěříte nejen sobě, ale i produktu. Jak mu pak má věřit klient?!!! Uvědomte si, že se od dětství bojíme skutečně jen toho, co neznáme, co neumíme pojmenovat, co nám kdo nevysvětlil, co jsme si sami neosahali, neochutnali, čím jsme si neprošli, co nezažili na vlastní kůži. Pokud se však opakovaně bojíte již poznaného, pak problém není v daném “bubákovi”, ale ve vás, protože jste se s danou věcí / situací prostě nezžili, nepochopili. Co s tím uděláte? Jste ochotni se učit nové věci? Potkat – poznat – pochopit.

Klient je trouba

Pracovně teď budeme nazývat vašeho klienta troubou, důvod je zřejmý. Jak jinak vysvětlit, že dítě neví, že trouba při pečení pálí a klidně na ni položí ruku? Protože nemá zkušenost, že to opravdu zatraceně bolí! A můžete mu xykrát říkat, že na to nemá sahat, jeho vlastní zkušenost je nejlepší. A sranda je, že jsou děti, které se popálí, a stejně se k té horké troubě znova ženou s nataženou dlaní. Proč? Mají zkušenost a už nemají strach, i když ví, že to zase bude bolet. Je to divné, ale je to tak. Znova jsou ošetřeny, znova mají puchýř, znova jim řeknete, aby to už nikdy nedělali. Zkuste se na to podívat jako ty děti – jdete za klientem. Nabídnete podanou ruku, on řekne své ne, vy se obrazně řečeno popálíte, a pokud jste dost odhodlaní to zkusit znova, nemáte už strach jít za dalším klientem, i když víte, že “to pálí”. Vše do okamžiku, než si to dítě naučí samo pomoci horkou troubu otevřít v rukavici, nebo dokonce najde “něco”, co ty dvířka bezpečně otevře – cestou, kterou nikdo nečekal. Třeba vařečkou dvířka jen pootevře, nespálí se a do trouby nakoukne. Je spokojený, dosáhl svého cíle. Je vám to povědomé? Jak jste se dostali k některým klientům – troubům? Hledejte bezpečné rukavice – nebo další nástroje, které vám toto umožní. Tou rukavicí může být doslova “hozená rukavice”, v podobě prověřeného kontaktu od vašeho přítele, tzn. nejedná se o studený kontakt. A co může být ten jiný nástroj? MARKETING! Osobnostní marketing, propagace, spolupráce, vlastní obsah na internetu, články, rozhovory, weby, sociální sítě, platformy… jde vám z toho hlava kolem? Zkuste si pročíst další mé články, kde se prakticky bavíme o pomoci LR partnerům v MLM.

Jste jedineční, využijte toho

Abys byla nejlepší stačí to jedno jediné… tak tady to jediné jste vy. Jste unikátní a můžete toho patřičně využít. Produkty mají k dispozici – prodeji – všichni stejné, také odměňovací systém, silnou firmu za zadkem, její historii… Takže opět se vracíme k podstatě, jste to VY! Jste jedinečná, jedinečný. Znám spoustu LR partnerů, kteří mají různé vady řeči, tělesné, psychické “vady”, prostě něco, co z pohledu někoho jiného je překážka pro obchod a komunikaci. A ono to tak uplně není pravda, jsou velmi úspěšní! Nic a nikdo je nedokáže zastavit. Ani ty tisíce matek na mateřské, které dnes a denně vyráží do terénu. Naučte se používat kvalitní parfémy z produkce LR, dodají vám nejen příjemný oder, ale můžou vám i doplňovat pocitově vlastnosti, které vám chybí. Na toto téma manželka napsala už mnoho materiálu. Každý z nás je geniální. Vše co chceš můžeš…

Příležitost je jako řeka

Jinak budu muset ohlédnout se po jiné… Jsou různé šance v životě. Některé příjdou opravdu jen jednou. Jiné se vám do života stále “nutí”. Vy je často nevidíte, nebo dokonce ignorujete, nebo co hůř odmítáte. U nás v Helou! je to stejné – každému můžeme pomoci, poradit. Ovšem čas plyne, to máme všichni dost podobné, příležitost je tak jako řeka, která vás buď strhne a vy fičíte s proudem, nebo máte strach a pak zůstanete stát na břehu. V bezpečí, klidu, nenamočili jste se do toho… ovšem všichni jsou už o kilometry dál. Sytém Multi level marketingu dokáže vyzdvihnout jedince nad hladinu, ale umí i opak. Pokud vaše struktura dlouhodobě vykazuje známky nečinosti, má nekvalitního leadera, nulový marketing, a vy se jen vezete a stejně tak nic nevytváříte, pak vás potopí všechny do jednoho. Hladina se zavře a čau. Dobrá zpráva je, že každý z vás toto může zastavit, protože ty singály jdou vidět dlouho dopředu. Je to společná práce, společný úspěch.

Fotka pochází z Facebook profilu Karla Gotta.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.