Helou! zdraví a krása s LR Health & Beauty

Pavla Šmídová: Naučila jsem se vše organizovat, čas na práci, domácnost, děti a pak LR

Pavla Šmídová

Pavla Šmídová

V dnešní době stále více lidí začíná chápat, že je velmi důležité zamyslet se nad vlastním životem, vyhodnotit jeho slabiny, ale také silné stránky. Smyslem je pak najít rovnováhu, kdy silná stránka života může výrazně naplnit tu oblast, kde chybí potřebná energie. Je zde doba, kdy nejvíce lidé trpí v oblastech zdraví, peněz a vztahů. A tak jsem velmi ráda, že mohu představit Pavlu Šmídovou, LR partnerku, která poté, co se rozhodla uchopit LR příležitost v plné síle, už za tři měsíce dosáhla hned dvou kariérních stupňů, a to je Junior manažer a Manažer. Toto je krásný výsledek píle, a tak hořím zvědavosti, jak toho Pavla dosáhla. 

Pavli, velmi ti gratuluji k dosaženému titulu nejen Junior manažer, ale také Manažer. Jak si tuto splněnou metu užíváš? Proběhla oslava? A odměnila jsi se už?

Moc děkuji za gratulaci, ocenění si moc vážím a zavazuje mě k další práci, kterou považuji především za pomoc ostatním. Jestli si svou metu užívám? Tak nejvíce mi ji připomíná syn Vojtíšek, který si prohlíží mé diplomy a ptá se, kdy bude další. Jak jsem napsala, je to pro mne závazek, abychom dál se svým týmem pomáhala. Má odměna je pocit. Pocit, že naše práce je ku prospěchu ostatním. 

Než přijdeme k tvému úspěchu, pojďme na začátek. Jak ses dostala k LR?

Poprvé, jsem o LR slyšela někdy v roce 2008. Někde ležel katalog. Neznala jsem však kvalitu produktů, nikdo mi nevysvětlil, jak vše funguje, proto mne to nijak neoslovilo. Má opravdová cesta k LR Health & Beauty začala až v roce 2018, a to přes produkty. V té době bylo mojí dceři 10 let. Byla po zimě velmi imunitně oslabená, pamatuji si, že měla víc než troje antibiotika. Takže jako astmatika a alergika se nám nedařilo dostat ji do zdravotní pohody. Pořád jsme se s dcerou točily v kruhu nemocenského paragrafu a nemoci. Bylo to velmi náročné období plné stresu a beznaděje. A jednou mě pozvala má velmi dobrá kamarádka Anička Reitr na kávu a ukázala mi, jak ona řeší nemoci a nachlazení. A tak jsem vlastně podruhé viděla katalog firmy LR. Až poté, co jsem přes Aničku uslyšela také paní Evu Mikšovičovou, Týmovou manažerku LR, pochopila jsem díky ní stav dcery, a tak byla registrace na světě. Pak začalo postupné uzdravování.

V té době byl již na světě také mladší syn Vojtíšek, a tak jsem věděla, že musím zabránit nemocem i u něj. Nechtěla jsem, aby se u něj opakovaly problémy jako u dcery před nástupem do školy. Zkrátka jsem se zaměřila na prevenci také u něj. A to je vlastně odpověď na tvou druhou otázku.

Ano, lidé mají problémy nejen zdravotní, ale také uvažují racionálně a moudře rovněž po ekonomické stránce. Takže chápu, že je fajn mít možnost posloužit lidem nejen svou zkušeností, ale také umožnit jim dostat se k vynikajícímu poměru produktů kvalita/cena.  A je super, že obchodní model LR Health & Beauty to umožňuje již 38 let. Dokážeš ty sama vysvětlit čtenáři, jak na produkty nahlížíš ekonomicky?

Je fakt, že první setkání s produkty je pro člověka, který není zvyklý na kvalitu, trochu rozpačité, zkrátka trochu dražší. Na druhou stranu jsou lidé, kteří na kvalitu zvyklí jsou, a zde je naopak šok z nízké ceny při takové kvalitě. Zkrátka vše potřebuje informace a pochopení.
Jelikož mnoho lidí přichází k LR ve stavu velmi poškozeného zdraví, je první investice v některých případech vyšší, aby se prostě tělo nahodilo. Alespoň  takto to bylo u nás, ale pak jsme vždy dokupovali jen co bylo třeba, protože doléčení a prevence je už velmi příjemná částka v porovnání s lékárnami.

Každopádně, já jsem chtěla využít výhod,  které nabízí LR hned při první objednávce, a to je napojení na sklad a všechny další výhody. Tedy bezpečný nákup plně originálních produktů, možnost komunikace s lékaři LR, výhodné věrnostní programy, soutěže, atd.

Dále jsem si hned uvědomila praktickou stránku – o kolik peněz vlastně sama přicházím, když jsou děti nemocné. Dítě přichází o kontakt s dětmi, o školu, hodně zamešká. Učitelé mají velké nároky, i když jsou děti nemocné a dohánět učivo je velký stres nejen pro děti. A pak je tu ještě zaměstnavatel – tedy jak on nahlíží na věčně chybějícího zaměstnance. Doba je bohužel už taková. Proto vnímám investici do zdraví velmi pozitivně a model LR, který neprodražuje produkty skrze velkoobchody a maloobchody, a navíc umožňuje VIP klientskou kartu, mi vyhovuje a šetří mnoho peněz i nervů.

Je to už dost let, než jsi se otevřela LR zcela, nikoliv jen kvůli produktu. Co tě k tomu vedlo?

Vlastně k tomu přispělo vše, co jsem popsala v minulé odpovědi. Ale konkrétně – roce 2021 jsme skoro každý týden mluvily s mojí manažerkou Evou Mikšovičovou, zda bych nechtěla mít pár kamarádek ve skupině na Facebooku, kde bych sdílela své úžasné zkušenosti s produkty, a tím pomohla dalším maminkám. Eva mi vysvětlila, že bych si tak mohla vydělat na svou osobní spotřebu.

Totiž, když máte dvě děti a tak velkou lásku k LR produktům, chcete mít prostě vše doma. Od mycí emulze po kvalitní krém a ošetřit si pleť dokonalým Zeitgard Pro – ultrazvukovým domácím kosmetickým přístrojem, zdravý dietní program pro úpravu hmotnosti. LR  produkty nám už zaplnily i koupelnu. Prostě se ukazuje, že LR si zamilujete.

Skupinku jsem si tedy založila a postupně se mi začaly ozývat kamarádky, se stejnými problémy, jako jsme měli doma my s Aničkou. A tak už to vše šlo ráz na ráz. Vojtíšek překonával nemoci již po dvou dnech a všichni viděli, že opravdu colostrum v kvalitě LR je unikát a Pro12 zázrak .

Tak s tím musím souhlasit. Ale zpět k tvému vývoji. Vzpomínám si, že ti chvilku trvalo, než jsi začala být sebevědomá a našla odvahu lidem poradit. Jak se ti povedlo strach odblokovat? A proč jsi jej vlastně měla?

Je jasné, že mluvit o zdraví a o problémech spojených s nemocí a hlavně u dětí je náročné. Musíte mít svou vlastní zkušenost, se kterou se podělíte. Když nasloucháte – reagovat lze dvěma způsoby: 1) buď chcete pomoci a se zkušeností se podělíte a nebo se 2) bojíte, že vám lidé neuvěří. Varianta č. 2) byla mým problémem. Bála jsem se nevíry a odmítnutí. Ale pak se to nakonec zlomilo a začala jsem vnímat NE trochu jinak.

Vážně ses přestála bát slova “ne”? Tak to jsem zvědavá, jak jsi “ne” začala vnímat?

K překonání je třeba chápat, o co jde. Tedy, být nablízku a poslouchat a chtít pomoci. Strach je spíš v hlavě a děláme si ho sami. Ve skutečnosti je to o nabídce pomoci, bud chtějí lidé pomoc a nebo nechtějí a časem změní názor, protože vidí vaše zkušenosti a vidí, že produkty opravdu fungují. Tímto postojem mi “ne” přestalo vadit.

Jsi matkou, manželkou, pracuješ na tři směny – uff, to je celkem masakr. Jak to zvládáš? Máš diář? Vyčlenila jsi zbytečné aktivity?  Inspiruj nás. 

Ano, naučila jsem se vše organizovat, čas na práci, domácnost, děti a pak LR . Samozřejmě strašně dlouho mi trvalo se to naučit a stále mám rezervy. Mám dny, kdy mám doma totální chaos. Pak je třeba se zastavit a pořádně si vše rozmyslet, kde a co má prioritu. LR mám jako velký koníček, který mi dává daleko větší smysl, než cokoli do té doby. Pomáhat lidem jsem chtěla vždy, jen jsem nevěděla jak a hlavně čím.

Kolik hodin denně se věnují LR?

To je těžká otázka, protože jak jsi psala, pracuji na tři směny. Situace je taková, že jsou dny úplného volna bez hlavního zaměstnání, kdy mohu pracovat v LR i 5 hodin a jsou dny, kdy nejsem schopná ani hodinu .
Bez diáře se už neobejdu.

Mimochodem, firma LR má svůj nádherný a dokonalý diář, se kterým je radost pracovat a všem doporučuji si jej pořídit. Aktivity jako je např. koukání na telku, už je spíš víkendový relax, ale jen u dobrého filmu. V každém ročním období jsou i jiné aktivity, ale snažím se věnovat klientům a dělat dobrý servis. Koupí produktu to u mne v žádném případě nekončí, o klienta je nutné pečovat, aby byl spokojen.

Ano, tvůj klientský servis je skutečně velmi precizní. K tomu je potřeba vzdělání. Prozraď, jak takové vzdělání u tebe vypadá? Jaké nástroje k tomu využíváš? Věděla jsi hned všechno?

Už jsem naťukla výhody registrace u LR. Další z mnoha výhod u LR je to, že nejste na nic sami. Existují zde možnosti, jak se o produktech dozvědět více informací, než z katalogu. Nejprve jsem měla “při ruce” svou manažerku Evu, která mi vždy odpověděla co se týká dávkování, ale mnohokrát jsem využila špičkové lékaře na LR lince. Po letech, když jsem začala pomáhat mým blízkým, bylo potřeba kvalitněji komunikovat a argumentovat. Nestačilo už jen znát dávkování ve správný čas, a tak přišlo na řadu  vzdělávaní intenzivnější.

Zde mi velmi posloužila vzdělávací platforma Helou!, kterou založili manželé Markéta a Petr Kopčilovi – tedy ty Markét a tvůj manžel, aby jste podpořili svoji LR organizační strukturu. Takže jsem si mohla vybrat, co mi na dálku vyhovovalo: Produktové podcasty, Facebooková skupina Helou! Info, vzdělávací filmy o praktickém využití a funkčnosti produktů na uzavřeném webu, online magazín Helou!, Zoomy, atd. Denně jsem poslouchala – při vaření, úklidu, atd. krátké podcasty, které vám dají opravdu logické uvažování o daném  produktů.

Nejsem lékař, ale základní informace jsou zásadní pro pomoc ostatním při prvním setkání s produktem. Pak už přichází na řadu lékař na LR lince, kde  konzultujeme vše potřebné s klientem s ohledem na hloubkovou diagnózu, užívané léky atd. Aktuálně se mi líbí také produktové semináře přímo od firmy LR a chystám se na lékařskou konferenci LR.

Tak to mám velkou radost, že jsi dokázala vše takto uchopit. Říkala jsi mi, že poté, co jsi pocítila sílu a smysluplnost LR produktů a vlastně celkové spolupráce, moc by sis přála postavit tým lidí, kterým by LR také přineslo více kvality do jejich životů. Tak tedy koho hledáš? Kým se chceš obklopit?

Chci se obklopit lidmi, kteří pečují o sebe i své blízké, dále těmi, co chtějí pomáhat svému okolí. Lidmi, kteří nejsou lhostejní ke svému životu a dokáží inspirovat svým cílem něco změnit. Ze svých zkušeností dnes mám jasné přesvědčení, že LR lidé potřebují, neboť si mohou vyřešit nejen zdraví, ale také přilepšit peněžence. Jsem vděčná za příležitost, kterou jsem dostala.

Pavli děkuji za krásné povídání a přejí hodně dalších úspěchů a požehnání do tvé další práce.

Markét, já děkuji za tvé otázky a těší mne spolupráce s tebou a Helou! a všemi lidmi, kteří tuto platformu spoluvytváříme. Je to skvělá cesta jak lidem LR představit. Jsem vděčná za každou radu a pomoc, kterých se mi dostává. 

Exit mobile version