BusinessNovinkyPříležitostiŽivotní styl

Příroda inspiruje: Před prodejem tokejte.

Příroda inspiruje: Před prodejem tokejte.

PŘÍRODA A OBCHOD

Na úvod chci říct, pokud právě začínáte s MLM, potažmo s LR Health & Beauty, nenechte se v žádném případě „otrávit“, že po vás chci aktivitu „navíc“. Nechci. A nechci po vás nic víc, než pár minut na přečtení článku, který ve vás dnes nebo později bude rezonovat a věřím, že vám pomůže. Pokud vám váš sponzor v LR tvrdil, že všechno bude hned, že to bude velmi snadné a budet milionáři, lhal vám. Jako vše v životě, i zde platí – co dáš, to dostaneš.

JAK PETR NA TITULEK PŘIŠEL

Na spojitost businessu a tokání mě přivedla vzpomínka na školní kabinet na základní škole. Na jedné skříni stál vycpaný tetřev. Co je úsměvné, viděl jsem ho každou hodinu v té učebně, ale nikdy jsem si ho nemohl vzít do ruky, nikdy jsem se nemohl zblízka podívat na takový klenot přírody. K čemu jsou takové didaktické pomůcky? Asi jako celé české školství. Nevím jak vám, ale u nás cvrlikali na balkoně jen vrabci, po tetřevovi na sídlišti ani památky, takže škoda, že jsem nedostal příležitost. Podstatné je uvědomění si faktu, že příroda je pro nás stále fascinující a vždy bude, protože o ní víme stále málo. Zároveň, jak se rodíme a umíráme, předáváme si poznatky staré a zároveň nově získané. Tedy vlastně nic jako tzv. pravda pravdoucí neexistuje. Svět se mění, dokážete se mu přizpůsobit i vy ve svém životě? Přemýšlejte o tom.

Chcete prodat? Tokejte. Zní to úsměvně, že. Ta představa, že si hrajete na tetřeva hlušce a natřásáte zadkem, aby si vás všimla jiná tetřevice… Ženy si něco takového dokáží představit o něco méně, protože právě ony jsou tzv. cílovou skupinou, na kterou povětšinou v přírodě útočí sexuchtivý samci. Tento článek není však pro vášnivé zoology nebo příznivce myslivosti, ale pro obchodníky. Je pro LR partnery, kteří sami o sobě ví, že mají perfektní edukaci na produkt, ale o poznání méně odvahy jít prodat. Ano vím, že spousta z vás má strach. Takové obavy, které vám nedovolí zvednout telefon nebo dokonce zadek a vyrazit do terénu. Právě vám chci pomoci nejvíc, ale stejně tak rozšířit obzory těm, kteří se nebojí oslovit člověka a nabídnout mu produkt z portfolia LR Health & Beauty, ale jejich forma selfpromotion je špatná nebo nedostatečná. Jaký má vztah příroda a obchod? Jak se z ní můžeme učit?

PŘÍRODA SE UMÍ PRODAT

Co jste si mohli přečíst už na základní škole v učebnicích přírodovědy nebo atlasech o zvířatech a jejich životě: Většina ptáků se velmi pečlivě připravuje na hnízdění na bezpečném místě. Stačí aby se lehce oteplilo a Slunce délo svítilo, a ptáci začínají tzv. tokat, tedy vábit k páření opačné pohlaví. Někteří opeřenci jsou slyšet hodně nahlas, protože využívají výrazné a typické zvukové projevy svého hlasu. Jiní ptáci zase tancují své rituální tanečky, roztahují různě nápadně křídla, hýbají hlavičkami nahoru a dolů. Jiní vypouští různé pachové stopy. Samci ukazují samičkám své přednosti na těle, ale i postavená hnízda. Samičky pak hodnotí samce podle dominance nad jinými samečky – třeba u jelenů je to dle velikosti, síly a krásy paroží.

Toto vše dělají kvůli jedné věci – chtějí se ukázat. Chtějí být vidět! Chtějí být mezi ostatními zvířaty rozpoznatelní, identifikovatelní, dokonce i mezi svým vlastním druhem. Toto vše je vám určitě logické, prostě hledají k sobě partnerku nebo parntera. Chtějí se spářit a na svět přivést nové mláďata. Příroda je v tomto velmi kreativní a logická. Jak jinak by na desítky, stovky nebo i více metrů vzdálenosti o sobě mohli vědět? A stejně tak pro příklad, dejte vedle sebe kosa a vránu – pro spousta lidí je to pořád „nějaký černý pták“. Tedy musí mít i vizuálně odlišnosti v pohybech, barvách zobáku atd. Příroda je přirozeně soutěživá, přežije pouze nejsilnější, není to možná spravedlivé z pohledu člověka, ale je to tak zařízeno a funguje to. A teď pozor – to samé si myslí o vás lidé, kteří by od vás mohli nakoupit. Jak mají vědět, že právě vy máte „v ruce“ LR produkty? Co když si myslí, že jste pojišťovák? Dokud jim neřeknete vaši realitu, budou si tvořit realitu vlastní – a to se vám nebude líbit ani hodit.

Pokud se neodlišíte, budete mít pro klienty dle jejich vnímání stejnou kvalitu sebe sama nebo produktu, který prodáváte, jako například v jakékoliv televizní reklamě. Prostě budete tuctoví a nezajímaví. Pokud nebudete tedy „tokat“, pak o vás nikdo nebude vědět. Nikdo vás neuslyší a neuvidí. Je to logické, že? Ovšem připusťme si i variantu, že můžete mít pocit, že máte v nabídce stejný produkt jako třeba v lékárně nebo drogerii, takže proč se odlišovat? Stačí ukázat papírový katalog nebo odkázat na oficiální web LR v česku, že? To přece udělá „každý“, tak proč dělat něco navíc… Ušetřím vám čas, dále nečtete, vy už víte všechno nejlíp. Pokud si uvědomujete ovšem, že to co nabízíte za kvalitu je na míle vzdálené běžné masové produkci, pak přemýšlejte, jak tento článek využít ve váš prospěch. A uspějete.

VIZUALIZACE

Pokud jste hrrr do prodejte, pak tuto část můžete nyní přeskočit. Dělejte co právě umíte, třeba se k této kapitole jednou rádi vrátíte. Nejdříve je dobré pracovat s tzv. vizualizací. Ta se odehrává okamžitě a paralerně se čtením dalších řádku na této stránce. Další věty si prosím čtěte nahlas a představujte si vše co budete číst.

Představte si situaci, že právě teď by se o vaše znalosti a vaše zboží, chtěli doslova poprat všichni ti, kteří chtějí od vás nakoupit, ale nemůžou vás z nějakého důvodu najít. Neví, jak vypadáte, jakou máte tvář, barvu kůže, účes, jak voníte, neznají vaše jméno, neví kde bydlíte, nemají na vás telefon, e-mail, neznají vaši webovou prezentaci, neslyší váš hlas, nikdy jste jim nestiskli ruku. Jste pro ně zcela anonymní. Jsou jich desítky, stovky, tisíce nebo i statisíce po celém světě. Oni vás potřebují, ale neví, že vy jim můžete pomoci. Ano je to možné, je to tak. Představte si situaci, že tito lidé jsou skutečně tady a připraveni v ruce s plnou peněženkou nakoupit cokoliv a v jakémkoliv množství.

Příjde vám to šílené nebo doslova nemožné? Ať se vám to líbí nebo ne, je to tak – jsou tu miliony nemocných lidí, kteří potřebují právě vaši pomoc nebo být krásní díky kvalitním produktům. V dalším levelu jsou to lidé, kteří chtějí stejně jako někteří z vás díky značce LR podnikat a vydělávat peníze. Je pouze na vás, zda jste připraveni na úspěch. Jak se ale připravit na úspěch? I tomuto se zde budeme věnovat. Nyní si prosím přečtěte ještě jednou předchozí část s vizualizcí napsanou přesně pro vás a web Helou.cz

MALÁ VSUVKA O NEUROLINGVISTICKÉM PROGRAMOVÁNÍ

Naprogramovat mozek na úspěch lze. I kdyby jste měli pouze pocit, že jsou to „jen slova“ a že na vás nějaké NLP (neurolingvistické programování) neplatí, pak vězte, že už na vás začaly působit a ovlivňovat vaše chování. Už jen tím, že jste si tyto řádky přečetli a představili dané situace. Co je důležité vědět! Před NLP se nevědomý člověk nedokáže bránit a tohoto v minulosti využívali – byť NLP se takto ještě nenazývalo – diktátoři, fašisté a komunisté, když hnali občany do válek, když je štvali proti jiným rasám, národnostem a vyznání. Jenže v takovém případě to byla striktní manipulace mysli. My se zde zabýváme pomocí vám samotným, jak odbourat strach sám ze sebe a ze svých rozhodnutí, nejsou to manipulační obchodní taktiky. Ty já neuznávám, nepodporuji a naopak před nimi varuji.

JAK BÝT VIDĚT?

Vy, kteří patříte do organizace Markéta Kopčilová, máte přístup do Helou! info, Helou! dieta a Helou! business, dobře víte, že informace, které vám poskytujeme mají cenu zlata. Máte velkou konkurenční výhodu, že máte k dispozici obrovský multimediální balík pro vlastní propagaci. V každém případě lze jít i vlastní cestou, tak jak to každý cítí. Nejdříve je třeba vzít za vlastní tuto myšlenku: chcete vydělat peníze? Ano? Pak musíte investovat peníze. Jinak to nefunguje. Ne a nejsou ani zkratky. A teď se nebavím o drobném prodeji, ano tam stačí skutečně koupit startovací sadu LR a prodat. Tedy drobně si přivydělat například 3.000,- CZK při zaměstnání a je to naprosto v pořádku a není to žádná ostuda. Naopak! Jste šikovní a je to super start. V takovém případě se však bavíme o výdělku přímo úměrném spíše náhodnému jednání, ne skutečnému podnikání, kde je správně zpracovaný seznam kontaktů, úspěšně provedený startovací seminář, absolvované další produktové semináře a další samostatné vzdělávání.

Pokud máte vyšší cíle, pak jako totální základ pro vaše potřeby považuji:

– 100 ks kvalitních, vysokogramážových papírových vizitek
– profesionální sada alespoň tří fotografií, ve vysokém rozlišení, na šířku i na výšku
– zpracovaný životopis, prostě ho mějte, bude se hodit
– založte si profily na Facebook, Instagram, Linkedin
– nechejte si vyrobit jednoduchý, ale profesionální microsite na vlastní doméně a hostingu – tedy „malý web“, který vás bude vždy a všude reprezentovat

Ale to je skutečně jenom základ. To je pouze 1% toho všeho, co bude oddělovat ty, kteří to myslí vážně a ty, kteří chtějí vydělávat peníze bez investic. Ti první dlouhodobě uspějí.

Pokud potřebujete pomoci s vaší propagací, ozvěte se mi. Hodně štěstí ve vašem úsilí, ať se nám všem daří.

Doporučené stránky:
www.firestarter.cz
www.petrkopcil.cz
www.kopcilovi.cz

 

 

 

Můžete také rád

Komentáře jsou uzavřeny.

Více v Business