Helou! zdraví a krása s LR Health & Beauty

Trenky a parfém si 99% mužů samo nekoupí

Trenky a parfém si 99% mužů samo nekoupí

Trenky nebo slipy dle preference a pak také parfém. Tohle si skutečně drtivá většina mužů nejde koupit. Proč? Co je k tomu vede? Nebo spíš nevede. Mají strach, že si špatně vyberou? Potřebují snad cizí pomoc? Spousta otázek a přitom poměrně snadný pohled na celou problematiku, kterou jsem si i já sám v minulosti prošel. Po včerejším produktovém semináři manželky Markéty Kopčilové jsem si uvědomil tuto věc, která přináší prodejcům spodního prádla a parfémů obrovskou příležitost.

Nejdřív to je maminka, kdo rozhoduje o vašem pinďourovi

Ta logicky svému dítěti kupovala spodní prádlo od miminka, dokonce volila zda trenýrky nebo slipy. A to není jen tak! Ooo jakou moc mají matky! Rozhodnou o designu, materiálu, kvalitě, barvě. Ale to si malý kluk logicky neuvědomuje a hlavně to neřeší. V pubertě už to uplně jedno není, ale… o nákupu opět rozhoduje rodič, nejčastěji matka. Tátům je to tak nějak fuk, taky zvláštní, že? Jenže pak už takový puberťák chodí na brigádu a vydělává si první peníze, je mu třeba 16náct. Jenže – a to můžu posoudit dle sebe – je to jakási kombinace studu, nevědomosti, pohodlnosti, která roli nákupčího nechává ještě dlouhá léta na matce. Však on ježura na konci roku zase naježí ten zpropadený balíček, který nic neváží i když je tak velký. Zásoba na celý rok – problém vyřešen. Jenže takový skorodospělák už začíná řešit design, pohodlí, materiál, takže tady už začíná prostor pro edukaci od prodejců. Upřímně – kolik firem s pánským spodním prádlem dělá kvalitní a aktivní marketing pro teenagery? Aha! Takže je to zase máma, která formuje dárky k narozeninám, svátkům, Vánocům, svého syna. A teď to příjde! Děti neodchází jako v osmdesátých letech z domu, nežení se a nemají děti. Dále bydlí a žijí s rodiči. Takže není nic divného, že i 28letý dospělý muž nebyl nikdy v oddělení pánského spodního prádla. Nestál před tím rozhodnutím! Nemusel myslet a volit. Ano, tito pánové již mají nějaké vztahy a nějaké partnerky, kterým více či méně záleží na tom, v čem chodí běžně a v čem třeba do postele. Mladý muž marně spolehá na to, že tato žena okamžitě převezme roli matky nákupčí. Možná až jako manželka, možná. Ale tohle je pouze intro k zamyšlení.

Po mámě přichází další nákupčí – přítelkyně nebo manželka

Čím voníš? Já nevím. Tohle je nejčastější reakce muže na otázku, která je pro image muže absolutně zásadní. Prostě něčím, nějaké deo je to – a co nejhůře, když je odpověď já ten parfém moc neznám – i když to není skutečný parfém! Můj voňavý příběh byl vlastně velmi zajímavý. Od malička jsem rád voněl, logicky neznal možnosti výběru a ani kvalitu produktu. Jako puberťák jsem si vždycky vybral „nějaké fáčko“ – tedy deo značky Fa. Jako už dospělejší, a to i díky reklamě v televizi a časopisech, jsem se poohlížel po tom, co je trendy a zkoušel jsem různé hokusy pokusy jako STR8 apod. prostě stále v rovině NEVÍM CO SI MÁM KOUPIT, TAK SI KUPUJI CO OSTATNÍ. A hlavně edukace. Edukace parfémů zaměřených na muže nebyla. Pro ženy ano v tzv. ženských časopisech. Pro mladé muže nebylo nic. A přirozeně bylo to i o penězích a možnostech nákupu – za mých mladých let se teprve ve Zlíně začaly stavět nákupní centra a internet se psal ještě s velkým I. Takže bez e-shopů. Pravěk? Ne jen „pár let zpět“. Husté, že. Od roku 2003 jsem začal používat toaletní vodu značky Dior – Fahrenheit. Toto mi bylo doslova přikázáno od mé tehdejší přítelkyně Olinky. Vkus měla dobrý, to ne že ne, ale když je vám 20+ a když na to máte peníze. Taková „voňavka“ totiž už tehdy stála přes 2.000,- CZK a to byly tehdy nějaké peníze. Tento produkt jsem používal stále – bez rozmyslu, bez svobodné vůle při prvním výběru, až do roku 2015. Pak se mi změnil celý život, doslova. A proč jsem zůstal u této značky?

– myslel jsem si, že parfémy pro muže „neexistují“, že jsou jen pro ženy
– myslel jsem si, že pokud vůbec existují, pak jsou pro mě finančně zcela nedostupné
– myslel jsem si, že je to prostě pouze drahé, protože je to značkové, takže žádný rozdíl
– nevěděl jsem z jaké nabídky si případně vůbec vybrat a kde zakoupit
– protože mě nikdo neoslovil s něčím pro MĚ!
– protože mi nikdo neukázal co je a co není kvalitní, nulová edukace trhu
– protože reklama na skutečné parfémy v médiích, které mě oslovovaly, tam nebyly – pouze ty „běžné voňavky“

Podotýkám, že i dnes stojí 200ml této „toaletky“ až 4.369,- CZK!!! v obchodech i na internetu, viz tento link, pokud nevěříte:
https://www.douglas.cz

Manželka mi vysvětlila, co znamená parfém, jak poznat kvalitu a z čeho si vybrat pro mé potřeby

Když máte na blízku někoho, kdo dané věci skutečně rozumí, kdo dokáže poradit, dát servis a to i servis po nákupu pro další nákup, to je k nezaplacení. Díky manželce jsem poznal jak značku LR, tak i skutečné parfémy, kvalitu a rozmanitost. Byla to ona, kdo pochopil na co a kam potřebuji vůni, doporučila a nechala mi vybrat ve finále MŮJ PARFÉM. A taky by to mělo být vždy. Tzn. pokud dostanete „nějakou voňavku“ – pak si troufám říct, že se dotyčná osoba nejspíš netrefila. Taková vůně asi voní pouze jí, jejímu nosu a nebo – viděla „nějakou voňavku“ u vás v koupelně, inspirovala se a koupila něco na podobné bázi, protože si myslela – což není realita, že toto vám voní. U mě to byla má matka, která v domnění, že si stáele chci kupovat nekvalitu koupila v kamenném obchodě!!! opět 200ml Dior. Všecko špatně. Musel jsem jí to vysvětlit, že vyhazuje peníze za nekvalitu a především, že já stojím už pouze a jen o kvalitu. Ne o toaletní vody, ale parfémované vody. Navíc za velmi rozumné peníze a v sériích i se sprchovým gelem, gelem po holení apod.

Dnes používám parfémy Bruce Willis, Jungle man a chystám se koupit další vůni od LR. Nemůžu si dovolit na schůzkách i ve firmě, jako ředitel firmy „smrdět“, a to ani sám sobě. Mám rád kvalitu, mám rád sám sebe, investuji správně.

PS. trenky si dnes taky kupuju sám. Můj pinďour, moje trenky.

Doporučené stárnky:
http://www.lr-czech.com/bruce-willis-personal-edition-eau-de-parfum
http://www.lr-czech.com/jungle-man-eau-de-parfum

Exit mobile version